Resultat 'Tingsryd'

Jag har en underbar ponny, nanannanana *_*
LB regional : Hade bra galopp från första början, & jag visste att det var svårt motstånd!!!
Men var därmed dubbelnolla med bra tid! Gick in på en fjärde plats, två ryttare gick om mig så jag blev sist placerad på en sjätte plats av 30 ryttare :O Så en vit rosett fick vi med oss hem!
Elin Löfgren ifrån kalshamn vann sin klass, Grattis!
& Josefine Ohlsson ifrån Karlshamn kom tvåa i samma klass som mig, Grattis!

Div.1 grundomgången : Hade bra flyt ifrån början & jag visste var jag hade honom.
Blev något bocksprång lite här och där. Men var felfri där också!
Alla fyra i laget var felfria & vi var vidare till omhoppning tillsammans med sex andra lag.

Div.1 omhoppning : Jag startade först.
Och första hindret var perfekt, sedan svängde jag så in i helvete till kombinationen, skulle egentligen varit ett galoppsprång där men jag knökade in två x)
vidare till en ganska bred oxer, som jag red på huur snett som helst. Han hoppade det men brakade typ ner hinderstöd och allting, Hoppade hindret så snett att jag helt plötsligt var nere på kortsidan av ridhuset. Höll på att flyga av men klamrade runt mig om halsen. Så jag la en volt och fortsatte att hoppa banan.
Fick tom vända ifrån sista hindret pga jag låg sååååå snett och så fel. :S
Piinsamt varre :S

Olivia Dahlrot var felfri med Little Dream
Josefine Ohlsson var felfri med Kalthus Vilma
Julia Sjöqvist var utesluten med Irish Prince Marius (jag då :S)
Elin Löfgren hade åtta fel med Rebecka Hens
Laget slutade på en fjärde plats av tolv lag, men tyvärr så var det bara tre lag placerade så vi kom precis utanför placeringen ;/
Karlshamns Ridklubb! ♥

Men kolla hur snabbt det vände, jag var sexa i första klassen ochutesluten i sista. hahhah :p
Men som man säger, man ska ta det bra med sig hem inte det dåliga!
Mappe var iallafall klockren i alla klasserna!
Super duper ponny <'3
Hur har eran dag varit då?

Kommentarer
Postat av: Maja

Synd i andra klassen, vad roligt att du blev placerad i första :) Men det är ju aldra bäst att känslan är bra, och att ni gjorde det bästa ifån er! :)<3

2011-03-06 @ 17:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0