Hiss or Diss?



okej, nu ska jag säga vad jag tycker om dessa otroligt fula stövlarna.
Jag kan utrycka mig såhär, själva stövlen är skit snygg! annars hade jag aldrig haft sånna svarta.
Men färgen, asså jag fattar inte ens hur man kan sälja -limegröna stövlar, harregud, vem köper sådana lixom?
okejokej, jag vet att det finns vissa som skulle kunna göra allt för att få sånna hör stövlar bara för att se märkvärdig ut. Men nej, aboslut inget jag äns skulle få tanken att köpa. Usch!
så en fet DISS!
Vad tycker ni?!
__________________________
Men ni får komma med lite förslag vad man kan ha som hiss or diss.
Har verkligen slut på ideer, även ifall jag bara ha haft det ett fåtal gånger.

Kommentarer
Postat av: hannamelander :)

Fasen va fula O.o

2011-03-29 @ 20:41:06
Postat av: hilde

ful färg :0

2011-03-30 @ 21:44:51
Postat av: hilde

ful färg :0

2011-03-30 @ 21:44:53
Postat av: teambp - natalie

dom är photoshoppade ;))

för mig johanna grant ir något gjorde det :)

2011-04-04 @ 18:49:20
URL: http://teambp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0