div.1 :D

Hej bloggen. Nu har jag och mamma varit på ,öte med div.1 laget :D
& jag är med i laget kommer rida omgång 1 & 2, & troligtvis sista omgången också. HOPPAS! :D 
& gissa vem lagledaren är! :D
Den som gissar rätt, kommer jag att länka här på bloggen. I EN HEL VECKA :D
så gissa, gissa & gissa. :D
hehhehe!
___________________________________________________________________
hehhehe, idag så var vi faktiskt ute & gick en ganska lång runda med ponnisarna!
precis när vi var på väg hem, så gör Mappe bara ett sånt bocksprång med alla fyra benen
rakt upp i kuften, och såklart ska jag vara ivägen & lyckas att få en spark på vaden.
AAAAJ, hehheh, nej jag klarade mig faktiskt ganska bra.
Kommer nog klart & tydligt ha ett stoooort blåmärke där imorgon.



Kommentarer
Postat av: Julia♥

Hehehhe, det är mamma som är lagledare :DDDDDDDDDD ♥ ;')

2011-02-22 @ 11:24:06
URL: http://horsefever.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Ja det är den ju, och väldigt söt häst du har!

Okej vad bra, jodå det är bra med mig, lite slut bara efter dagen...åkt längdskidor med skolan :/



Vad gör du då?

2011-02-23 @ 15:37:23
URL: http://johannasofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0