alice

Hej jag har inte vetat redigt vad jag ska skriva ...
_______________________________________
Iaf julia är grymt saknad.
JAg har ridit Gustav och mappe och det har varit kul att pröva på något nytt <3
Idag kom jag till stallet och vi släppte ut hästarna sen mockade vi sen tog jag in mappe och borstade han en LÅNG stund sen red jag i paddocken.Sen gjorde jag samma sak med gustav jag prövade rida med gummiband och det gav resultat jag fick han att gå samlat i galoppen och traven jag är super nöjd x)

____________________________________________________
ah det var allt hejdå / alice


Julia, när du kommer hem har nog nästan all snö försvunnit :)
nästan ingen snö kvar ! :D


______________________________________
hoppar en pay and jump med gustav på söndag på janneberg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0