jag är snäll


nytagen & fulbild,-
Nu är jag så snäll så om alla skriver sina bloggar, så ska jag följa dom via bloglovin
sicken chans, så komentera era bloggar...
Min dag har varit awesome.
Det började med att vi åkte till Råby med Jenna & Liberty Marco SN.
105 & 110. Han har intre varit ute på 6månader men var super fin!
ett ner i varje klass men gick klockrent och var super duktig!
Jag träffade även mina små älskade vänner, Ida Nilsson & Fanny Götesson, träffade även Issabelle Lindgren.
efter det kte jag och mamma hem och red, sedan fixade jag allt till tävlingen imorgon.
Mappe blev jääääääääääääääääääätte fin!!!!
Och nu sitter jag, mamma, pappa & lillasyster, ute hos mormor och morfar, ich jag sitter och snackar med osociala Moa Askmyren, som tror att hon är coool ;D
Hur har din dag varit?

Kommentarer
Postat av: jesus ;O

http://www.minflikka.blogg.se

2011-04-23 @ 10:46:35
URL: http://minflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0