(....................)

Hoppatränad ju idag.
Med - Erik , Sofie , Frida och Lina.
Det gick super bra ibörjan, när vi skulle värmaupp, för han gick i fin form och var allmänt pigg.
Början av hoppningen va också kanon.
Tills vi började med linjerna.
Jag fick inget till att stämma kom inte bra på hindrerna, jag var helt tom i huvudet!
Så när vi skulle komma från rött plank till vattenmatta och blått plank, så skulle jag rida 4galoppsprång på 20meter, och jag tänkte att det går ju aldrig, men jag försökte, och det slutade med att Mappe tvärnitade på vattnet inte för att han är tittig eller tittade på hindret utan att vi låg helt fel!! Så jag flög av.
Men jag visste redan från början att jag inte kunde rida på 4:a , men jag försökte ändå.
Ja och det slutade ju som det gjorde, hoppade sedan upp och red den linjen på 5 galoppsprång.
Sedan när jag skulle hoppa en trippelbarr, hade jag aldeles för dålig galopp.
Han tvärnitade och jag flög av , igen.
Och då började jag tänka -Asså nej, nu ger jag upp!
Men jag hoppade upp igen och övertalade mig att jag skulle göra det igen, och vi klarade det.
Resten av träningen gick skit bra, vi hoppade upp till La / Msv.
Och kom bra på alla hinder, hittade avstånden osv :)
Annars gick det faktiskt bra!
Men man ska aldrig ta det dåliga med sig hem, därimot kan man tänka över det och försöka tänka på vad man ska göra bättre nästa gång.
Nu tvingar mamma mig att baka TVÅ tårtor, hehehe :p

Mappe bebis. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0