snart åker jag och mamma till snappis ♥

blir ingen träning för mig idag, för att jag ska åka till snappis
- & se när mamma tränar ponny&hästar.
& på grund av att jag inte mår så bra heller ://
iallafall, jag ska inte träna med dom, för jag hopptränade igår
- mappe var underbar, asså han har blivit en helt annorlunda ponny.
HAN ÄR FAKTISKT SUPER PIGG :')
mappe är mitt allt, oosssvvv
- & jag och han e bäst !                  tsm
__________________________________________________
jag har också klippt mig idag så det kommer en bild på det.
& jag har ridit kalle idag också, det gick braa !
imorgon ska jag rida TREE hästar ;)
& efter det ska jag kanske va med jörsmo!
åååh, vad jag ahr saknat henne, men nu ska jag äntligen träffa henne !<3
- och det är jag glad över.
på söndag blir det pay and jump, både för mig & alice, i k-hamn
irish prince marius & jag, 80 - 90
kulltrops gustav & alice, 50 - 70
lycka till ??
så här har jag klippt mig, tycks?

puss julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0