resultat 'värnamo'

Hej alla bloggläsare :D
tävlade idag, sjukt kul bana!

LC : Jag hade bra grundtempo genom hela grunomgången
och sedan vidare till omhoppningen.
Första hindret på omhoppningen var en oxer, med en grind.
Mappe skulle ju inte ens fåför sig att titta på hindret
men jag tänkte så här:
Eftersom Mappe är väldigt säker i LC, så tänkte jag att jag skulle rida innaför hindrerna,
för en placering.
Till 9:an hann inte mappe riktigt se att vi skulle hoppa där,
så det blev ett stopp!, ja hällre det än att braka in i hindret!!
sedan hoppade han resten skit bra, bara att han rev 11:an, han tycker det är för lågt jue :'pp
så 8fel + 2tidsfel
så alltså 10fel men nöjd ändå, eftersom mappsen gjorde sitt bästa<3

LB: hästen är helt jävla grym! :o
han hoppade som en katt, hela banan,
bara att första hindret i omhoppningen var en kombination
och han kom alldeles för nära inpå, så han tog två galoppsprång i kombinationen.
hahahhahah :p
men han rev inte!
utan fortsatte banan felfri, & DUBBELNOLLA! :D
låg på 5:e plats när det var 8:a ryttare kvar.
men sån otur så gick 2 st ryttare om mig, och jag låg utanför placering :/
asså det är helt sjukt vad vissa ryttare rider, dom har ju för helvete inte koll på något :s
tahhha, dom rider ju som b-ponnyryttarna i Östra Göinge, & dom rider på ett galoppsprång på alla hinder i omhoppningen :p
men både jag och mappsen är sjukt nöjda!
___________________________________________________
+ att snart ska man till stenbacka, och träna med bästa laget!
har det bra alla, / julia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0