pay and jumpen, både jag & alice är sjukt nöjda ! ♥

JAJAJJAJJA RUBRIKEN TAAALAR D:

50 - Alice & Kulltorps Gustav
om ni vill veta så va alice jätte nervös, detta var ju henne första
tränings tävling/tävling, men det märktes inte på ridningen.
Han var pigg och framåt på framhoppningen, men det gick super ändå
när dom väl kom in på banan, så va Gustav lite taggad, 
dom klarade allt bra tills andra hindret, då stannade han, men det var faktiskt i lite olika färger ;p
sen klarade dom det och fortsatte, allt var bra, bara att dom rev sjunde hindret.
så åtta fel.
Men Alice var ganska nöjd ändå. :D

70 - Alice & Kulltorps Gustav
Denna rundan gick mycket bättre !
Alice hade börjat slapna av, och Gustav va lite tröttare.
Denna rundan var dom felfria, och efter det fick Gustav mycket mys.
Och Alice fick sin första rosett :D. grattis !

80 - Jag & Irish Prince Marius.
på framridningen kändes han ganska seg,
MEN INTE PÅ FRAMHOPPNINGEN ELLER BANAN. x)
när jag kom in på framhoppningen, så var det lite kaos, för vissa ryttare hade inte kommit och så.
Men det gick.
Han kändes faktiskt väldigt pigg.
Så jag hoppade oxern och räckert några gånger.
Sen skulle jag in på banan.
första andra tredje hindret gick skit bra !
sen kom jag till fjärde, och lägger till ytterskänklen, och han bara faaaaarr upp i luften.
Så jag tappade konsentrationen, eftersom jag började skratta ;p
men jag rev inte hindret.
men resten av banan, gick skit bra !
felfri :D

90 - Jag & Irish Prince Marius
Han var super pigg.
men denna rundan orkar jag inte skriva så mycket om.
utan mest att jag var felfri ännu en gång, och super nöjd över min prins!
_______________________________________________________________

så med oss hem fick vi, två stolta ryttare, två stolta men trötta ponnysar, och tre rosetter :D*

Irish Prince Marius & Kulltorps Gustav, ponnysarna med hjärtat av guld ;*

MASSOR MED KRAMAR FRÅN DEN TRÖTTE RYTTAREN julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0