min 'andra' ponny :O

hej, alla ni som undrar om rubriken? :)
Med det menar jag med att : Mappe har blivit en helt annan ponny , han är super pigg, & kan tom bli het på hinder, bockar nästa varje gång, sådana söta små kickar, något som jag helt fallit för, & blivit kär i. :')
_________________________________________________
Mappe Mappe Mappe, min Irish Prince Marius,
asså jag älskar dig
24/7
alltid
det går inte att förklara dig, beskriva dig , med några ord/siffror&boxtäver
aldrig kommer jag kunna hitta på något.
jag, nej jag har inte haft dig alls länge.
sedan den 2 maj 2010
men ändå betyder du mer än allt annat på hela jorden
det är sjukt
riktigt sjukt , jag hade aldrig sätt dig då, och nu är du min ponny ,,,,,,, bara min.
den bästa c-ponny in the world
det är sjukt,
riktigt sjukt, jag kan tom sitta och gråta bara jag tänker på dina gnäggningar
du får mig att bli knäsvag
min fina ponny, min min min min min, ja bara min.
MIN ALDELES EGNA PONNY.
som är bäst.
hur ska detta gå, jag försöker sitta och skriva den längsta finaste texten, ever typ?
men hur går det, det slutar med att jag sitter och gråter över mina egna ord?
det är ju dig jag ska beskriva.
men som aldrig kommer att kunna gå, nej det kommer aldrig kunna gå.
hur länge eller mycket jag än skriver blir det aldrig tillräckligt fint för dig.
inget kan bli lika fint som dig.
för du är överbra, vissa tycker det är töntigt att rida.
men jag kan ta och säga er en sak, ni som tycker så:
-vi handskas med världens farligast sport, och det tycker jag att vi kan ska vara stolt för.
för min mappe, är den bästa mappe, han slår alla. faktiskt, jag skulle aldrig kunna byta ut honom mot någon.
he is my everything, for-ever
end ever.
buhuuh, min fina, älskade ponny, jag älskar dig.
mer än vad jag någonsin har älskat någon annan.
jag ser upp til dig, min älskade
kram från ponnynörden . JULIA


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA,

dom dom som tror att de är så lätt kan ju komma hem till någon och rida så ska dom få se !!!!!!!!!! <3

2010-11-20 @ 09:23:20
Postat av: Anonym

idioterna !!!! <3

2010-11-20 @ 09:23:50
Postat av: julia. svar till anonym.

ja, det är verkligen inte lika lätt som dom tro, det är ju lika fjolligt som att springa runt efetr en bolljävel på fotbollsplanen. haha.haha.haha.haha. :DDD

2010-11-20 @ 10:30:54
URL: http://horsefever.blogg.se/
Postat av: maja olsson löfberg.<3

2010-11-22 @ 17:41:43
Postat av: maja olsson löfberg.<3

aww!<3

Han hade aldrig kunnat bli en sådan häst utan dig!, du har gjort så att han blivit mer pigg och hoppas som en klocka! det är din kärlek till mappe som gjort det.<3 Jag tycker att du ska klppa dig själv på axelen,det är din förtjänst. Du är bäst Julia, du är bäst och jag älskar dig !<3 Och vi MÅSTE ses snart så att jag får träffa dig och söta mappe !<3

2010-11-22 @ 17:45:26
Postat av: Anonym

aww!<3

Han hade aldrig kunnat bli en sådan häst utan dig!, du har gjort så att han blivit mer pigg och hoppas som en klocka! det är din kärlek till mappe som gjort det.<3 Jag tycker att du ska klppa dig själv på axelen,det är din förtjänst. Du är bäst Julia, du är bäst och jag älskar dig !<3 Och vi MÅSTE ses snart så att jag får träffa dig och söta mappe !<3

2010-11-22 @ 17:46:46
Postat av: Anonym

aww!<3

Han hade aldrig kunnat bli en sådan häst utan dig!, du har gjort så att han blivit mer pigg och hoppas som en klocka! det är din kärlek till mappe som gjort det.<3 Jag tycker att du ska klppa dig själv på axelen,det är din förtjänst. Du är bäst Julia, du är bäst och jag älskar dig !<3 Och vi MÅSTE ses snart så att jag får träffa dig och söta mappe !<3

2010-11-22 @ 17:49:27
Postat av: julia : svar till alla :D ♥

det värmer verkligen att det inte bara är jag som tycker så :)

tack för allt, alla ni ! ♥

2010-11-26 @ 15:40:03
URL: http://horsefever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0