allt

Sorry att jag inte har lagt ut något men vet ej vad jag ska skriva men men
Får bli att skriva om vad som hänt och dagen.
Ja jag och Gustav har ju varit med i pay andjumpen i karlshamn
och jag hoppade som ni vet 50-70
jag hade hoppträning för Camilla på onsdagen gick super jag var bara lite ofokuserad.
i torstes var jag och julle och red ut julle red barback men men skit kul!!

Idag:
När jag kom till Julle gick vi ut till stallet och vi dampade!!! hahahah
men men
vi gjorde i ordning hästarna och sen red vi i paddocken mappe=skit pigg.
Gustav har blivit lite trött han har jätte mycket päls men ska klippa han på söndag.
Hoppas han blir lite piggare! :D
aja får bli en bild på mej och Gustav och en på julia och mappe
//alice :))




Kommentarer
Postat av: Alexandra

vilka fina ponnyer! älskar schäckar! jag har en själv men det dåliga med att ha en svartvit häst är att när dom fäller så hamnar alltid det svarta hårstråna på det vita och tvärt om suck ;) fiin blogg!!

2011-03-05 @ 21:32:19
URL: http://lexxilewis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0