provridning Hugo<3

Var ju och provred Hugo<3
Åkte till cissan och lukas efter jag varit hos
julia vid kvart i 5 ungefär ;p
Sen när vi kom dit så tog vi in Hugo
och fixade han fiin:D
Men han hade redigt låååång man , om jag ska vara ärlig ;pp
sedan sadlade & tränsade vi honom !
sen hoppade jag uppp jag red i paddocken.
Hugo hade inte varit igång på ett år och han hade gått på bete.
Men han var jätte pigg men jag skrittade en ganska lång stund.
sen travade jag några varv.
och galloperade två varv för han hade ju inte varit igång
men sen skrittade jag av han sen gick vi in tee stallet.
Hugo var jätte snäll i all hantering.
Sen åkte jag och mamma hem och vi bästämde
med Cissan och Lukas att vi ska ha honom på foder så när
Fernando ska till dom som ska ha han så ska Hugo hit.
Kommer ta as mycket bilder på han och lägga ut LOVAR !
Jag är as lycklig men det var allt ! =) <33
Har inte bloggat på länge men lovar att jag ska göra det nu ! =)) <33
 
// alice<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0