dayyy

vaknade och så vid halv 7 :)
men hade så 'jäävlaaa' ont i min hand ;o
menmen , sen stack jag till skolan , & Hanna vad där!:D <3
skolan var väl rätt okej, sjukt duktiga är vi på att kicka iaf.
hgahgaogjs
gjorde inte så mycket idag bara att jag stööörr mig på någraa i klassen. 'fhseuidg losers yoou knööw'
Sen typ stack jag hem & sen kom alice(:
men när vi kom hem typ la vi oss i soffan och slappade och jag typ somnade.
och sen efter jag att jag hade vaknat hade jag typ feber , ont i huvet & magen ;o
så jag låg kvar och alice stack ut och red , så jag kunde inte rida idag. BUHUHUUHHU ;''(
sen typ stack hon hem , och jag låg kvar och typ sov i soffan ,
hoppas iaf jag blir bra tills imon=)
pusseN 'JULIaa'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0